میجان

میجان

روستای زیبای من
میجان

میجان

روستای زیبای من

سخنان حجتی پور

حجتی پور در یادواره شهدای جبالبارز؛

خون شهدا را ابزار سوء‌استفاده قرار ندهیم


به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد حجتی‎پور شامگاه دوشنبه در یادواره سرداران و ۱۰۴ شهید جبالبارز شمالی و جنوبی در روستای میجان اظهار داشت: یادواره شهدا، یا زهرا (س) گفتن پاک‎باختگان و سربندهای یا حسین (ع) و یا ابوالفضل (ع) را در ذهن انسان تداعی می‎کند.

وی بیان داشت: طی دوران دفاع مقدس رزمندگان از جان گذشته در راه امام خمینی (ه) و انقلاب اسلامی گام بر می‎داشتند و با باز کردن معابر خود را فدا می‎کردند تا همرزمانشان بتوانند بر قلب دشمن بتازند.

حجتی‎پور با اشاره به اینکه رزمندگان هرگز به دلیل علقه‎های دنیوی در جبهه حضور پیدا نکردند، تصریح کرد: شهدا با آماده‎باش فرماندهان خویش دلاورانه بر دشمن زبون می‎تاختند و شجاعانه مقاومت می‎کردند.

فرماندار عنبرآباد کلمه «یا حسین (ع)» را افتخار شهدا خواند و گفت: درود خداوند بر خانواده‎های معظمی که چنین فرزندانی را پرورش دادند تا در راه دین گام بردارند و اسلام را تعالی بخشند.


 

 

وی افزود: امیدواریم خداوند به تمام مسئولان و مردم این توفیق را عنایت فرماید که برای رضای الهی و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند و لحظه‎ای از یاد شهدا غافل نشود.

حجتی‎پور عنوان کرد: هر کس لحظه‎ای از یاد شهدا و ایثارگران و خانواده معظم آن‎ها غافل شود، خوار و ذلیل می‎شود، زیرا شهدا با قلبی پاک و تکیه بر لطف الهی و توسل به ائمه اطهار (ع) در این مسیر گام برداشتند.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید همواره قدردان شهدا باشیم، ادامه داد: باید بسیجیان را نیز ارج نهیم و از شعار دادن در مورد شهدا بدون عمل به آرمان‎های آنها خودداری کنیم و خون شهدا را ابزار سوءاستفاده قرار ندهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد