میجان

میجان

روستای زیبای من
میجان

میجان

روستای زیبای من

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در میجان

برگزاری جشن بزرگ انقلاب در میجان

به گزارش هلیل ؛ احمد امینی روش فرماندار جیرفت در آیین برگزاری جشن بزرگ انقلاب در میجان در جمع مردم گفت: با بهره برداری از پروژه ها در ایام الله مبارک دهه فجر زمینه شکرگزاری از برکات انقلاب فراهم شده است.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب ما وارث یک کشور ویران بودیم و جنوب کرمان تنها یک شهرستان با چند بخش بود که به برکت نظام هم اکنون 7 شهرستان با 7 فرمانداری و چندین بخش  در جنوب کرمان توسعه پیدا کرده اند.


امینی روش خاطر نشان کرد: انصافا" خدمات نظام چنان چشمگیر بوده اند که حتی آدم های مغرض هم دست هایشان را بالا گرفتند و کسانی هم با نظام روی خوشی ندارند نمی توانند غر و نق بزنند.

وی گفت: در طول 35 سال انقلاب کشور جمهوری اسلامی تحریم بوده است و تحریم ها به امروز و فردا بر نمی گردند.
  

فرماندار جیرفت اظهار داشت: در طول 8 سال جنگ نابرابر عمران و ابادانی در کشور ما تعطیل نشد و علی رغم همه محرومیت ها و مشکلات، تلاش های خوبی صورت گرفته و خدا نکند کفران نعمت بکنیم.

وی اظهارداشت: وقتی مردم عزیزترین فرزندانشان را تقدیم نظام و انقلاب کردند کارهای انجام شده در برابر بزرگی و وفاداری مردم کم هستند.

امینی روش خاطر نشان کرد: باید در سایه تدبیر، امید و وحدت همه کسانیکه دل در گرو نظام دارند در راستای توسعه منطقه تلاش کنیم.

وی بیان کرد: همه به نتیجه رسیده اند دلسوزی برای نظام در خدمت کردن به مردم است و اگر ادعای ولایتمداری می کنیم لزومی بر اختلاف و فرصت سوزی نیست و ما فرصت های زیادی را از دست داده ایم.


امینی روش بیان کرد: مردم وحدت ،همدلی ،عمران و آبادانی منطقه را می خواهند و از هر گونه سیاست بازی بیزار هستند.

وی تصریح کرد: وجود 90 نوع انواع محصولات باغی و زراعی و 1 هزارو 400 هکتار سطح زیر کشت محصولات گلخانه ای  در جنوب ظرفیت بالایی است .

فرماندار جیرفت گفت: اینکه تعدادی ارازل و اوباش از گزینه روی میز می گویند خوب می دانند که در مقابل ملت ایران هیچ هستند و توان حمله نخواهند داشت زیرا که یک بار در 8 سال دفاع مقدس ملت ایران را محک  زدند.

وی تصریح کرد: باید زمینه خدمت بیشتر به مردم را فراهم بکنیم و مردم خدمت به همراه حمایت از رهبری را از ما می خواهند.

امینی روش خاطر نشان کرد: اینکه شعار پیروی از ولایت و ذوب در ولایت را سر میدهیم بدانیم که مملکت با شعار دادن اداره نخواهد شد و مملکت و رهبری شعار نمی خواهند باید در عمل ثابت کرد که پیروی خط رهبری هستیم.

وی اظهارداشت: همه باید بدانند هیچ کاری بدون حضور مردم عملی نخواهد شد و هر کجا مردم به صحنه آمدن همه موفق شدند.

فرماندار جیرفت بیان کرد: کنگره تاریخدانان با حضور 300 نفر کارشناس و صاحبنظر در جهت معرفی فرهنگ و تمدن جیرفت اقدام قابل قبولی است که در سایه تعامل و همدلی  برگزار شد.

وی گفت: راه اندازی گمرک و پایانه صادراتی در جیرفت در جهت توسعه اقتصادی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

امینی روش افزود: از آنجائیکه به ما توصیه شده تا کاری عملیاتی نشده به مردم قول ندهید ولی این را می گویم از این به بعد در فاصله زمانی کوتاهی افتتاح پروژه های متعددی را خواهیم داشت.

وی اظهارداشت: با حضور مسئولان و در سایه وفاق و همدلی کارهای صورت گرفته استمرار خواهند داشت.

حجت الاسلام رضا سالاری امام جمعه جبالبارز شمالی گفت: در سایه رهنمودهای حضرت امام راحل و پشتیبانی مردم شر آمریکای جنایتکار و استکبار از سر ملت ایران کنده شده است که امید می رود که همه سرزمین ها و ملل مسلمان از زیر یوغ استکبار نجات پیدا کنند.

وی تصریح کرد:اتنظار است مسئولین این نظام ولایی و الهی خدمتگذاران خوب و لایقی برای این ملت شجاع باشند.


سالاری اظهارداشت: سی و پنجمین سالروز پیروزی عزتمندانه انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.






منبع: هلیل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد